BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : Cz. 1 /

trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
Media w kreowaniu wizerunku
Cz. 1 /
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Czytelnia WZiEU (Zarządzanie projektami)
Szczecin :
Wydaw. Nauk. Uniw. Szczecińskiego,
2005.
411 s. fot., il., wykr. 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 Nr 414)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 1640-6818 Nr 414)
2
brak wypożyczeń
Na grzb. podtyt.: rola mediów w kreowaniu wizerunku. -
Jeden art. w jęz. niem. i jeden w jęz. ang. -
Bibliogr.
Summ.
339.138:32.019.5](082.1)
2172 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.
Opinia publiczna. Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Propaganda. Agitacja. Marketing.
(082.1)
UDC-P058
UDC-P058 -- 32.019.5 -- Opinia publiczna. Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Propaganda. Agitacja. Marketing. -- (082.1) -- (Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).
339.138
UDC-P058 -- 339.138 -- Marketing. Badania marketingowe. -- (082.1) -- (Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).
32.019.5
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107313) Tylko na miejscu 01/12/2006 2000301073138 -
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.17130)
Czytelnia WZiEU : Zarządzanie projektami
Nocne 20/11/2013 2001200171307 -
Rekord: