BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing terytorialny

pod red. Tadeusza Markowskiego ; Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju.
Warszawa :
KPZK PAN,
2006. -
220 s. : il. ; 25 cm.
(Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, ISSN 0079-3493 ; t. 116)
(Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 0079-3493 ; t. 116)
2
brak wypożyczeń
Bibliogr.
83-89693-21-6
339.138:332.14
2665 (to nie jest sygnatura)





Marketing regionalny. Marketing terytorialny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Z Czytelnia Biblioteki Głównej (Z.107445) Tylko na miejscu 18/12/2006 2000301074456 -
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (E.70782)
Syg.Ec.2272
Nocne 12/06/2007 2001000707829 -
Rekord: