KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing terytorialny /

pod red. Tadeusza Markowskiego ; Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju.
Wyd. 2.
Warszawa :
Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju,
2006.
220, [4] s. : il. ; 25 cm.
(Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ISSN 0079-3507 t. 116)
(Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ; t. 116)
Na s. red. ISSN Biuletynu Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju Polskiej Akademii Nauk: 0079-3493.
Zawiera noty o aut.
Bibliogr. przy rozdz.
83-89693-21-6
339.138:332.14




Marketing regionalny. Marketing terytorialny.

 



lokalizacja.
Marketing terytorialny.
Przemysł
Przemysł -- lokalizacja.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.107445 Tylko na miejscu 18/12/2006 -
Na miejscu
BE E.70782 Ec.2272 Tylko na miejscu 12/06/2007 -
Na miejscu
Rekord: