BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing w internecie :

jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?
Bickerton, Pauline
Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi
Czytelnia WZiEU (Marketing w internecie), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marketing w internecie), Dublety WZiEU
Gdańsk :
Gdańskie Wydaw.Psychologiczne,
2006.
470 s. : il. ; 24 cm.
6
brak wypożyczeń
Tł. z jęz. ang.
Ind.
978-83-89574-95-4
339.138:004.738.5](075.8)
2738 (to nie jest sygnatura)





(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).
Marketing.
Internet.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5836)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
miesięczne 11/06/2014 2001300058362 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4890)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
miesięczne 02/06/2016 2001300048905 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4608)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
miesięczne 23/06/2015 2001300046086 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4563)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marketing w internecie
krótkoterminowe 11/06/2014 2001300045638 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9298)
Czytelnia WZiEU : Marketing w internecie
Nocne 08/10/2014 2001200092985 -
H Biblioteka Humanistyczna (H.17486) Tylko na miejscu 12/02/2008 2002600174868 -
Rekord:
ISBN: