BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Martin, William B.
William B. Martin ; przeł. [z jęz. ang.] Magdalena Kachniewska.
Czytelnia WZiEU (Hotelarstwo), Wypożyczalnia WZiEU (W-Hotelarstwo), Dublety WZiEU
Kraków :
"Wolters Kluwer" ; | Ofic.Ekonomiczna,
2006.
219 s. ; 24 cm.
4
brak wypożyczeń
Bibliogr. Ind.
83-7484-023-4
658.56.012.4:640.41/.42:640.43/.44](075.8)
2751 (to nie jest sygnatura)





Kontrola techniczna jakości produkcji. Kontrola narzędzi i materiałów.
Gastronomia otwarta. Restauracje. Bary. Kawiarnie. Winiarnie. Bary mleczne.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).
Kierownictwo. Technika i metodyka kierowania. Informacja wewnątrzzakładowa. Droga służbowa. Kontrola kierownictwa.
Hotele. Pensjonaty. Mieszkania i pokoje do wynajęcia. Hotelarstwo.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5243)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Hotelarstwo
miesięczne 05/09/2016 2001300052438 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5242)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Hotelarstwo
miesięczne 01/03/2016 2001300052421 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5241)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Hotelarstwo
miesięczne 04/04/2016 2001300052414 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9308)
Czytelnia WZiEU : Hotelarstwo
Nocne 15/12/2010 2001200093081 -
Rekord: