BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zastosowania badań marketingowych :

zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Stanisław Kaczmarczyk.
Czytelnia WZiEU (Badania marketingowe), Czytelnia Książek WNEiZ (Badania marketingowe), Wypożyczalnia WZiEU (W-Badania marketingowe), Dublety WZiEU
Warszawa :
Polskie Wydaw.Ekonomiczne,
2007.
379 s. : il. ; 24 cm.
5
brak wypożyczeń
Bibliogr. Ind.
83-208-1657-2
658.1/.5:65.01:339.138
2760 (to nie jest sygnatura)





Marketing.
Organizacja przedsiębiorstwa.
Podstawowe zasady organizacji. Gospodarność. Racjonalizacja. Produktywność. Sprawność. Reformy. Prakseologia. Podejmowanie decyzji. Rachunek ekonomiczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5676)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Badania marketingowe
miesięczne 08/11/2016 2001300056764 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5045)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Badania marketingowe
krótkoterminowe 31/07/2015 2001300050458 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9310)
Czytelnia WZiEU : Badania marketingowe
Nocne 20/04/2016 2001200093104 -
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.92742) wypożyczona 16/12/2016 02/12/2016 2001100927424 Zarezerwuj
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70581)
Czytelnia Książek WNEiZ : Badania marketingowe
Nocne 08/08/2013 2001000705818 -
Rekord: