BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Reklama :

socjotechnika oddziaływania
Kozłowska, Anna
Anna Kozłowska.
[Wyd. 1 wznowione].
Czytelnia WZiEU (Reklama), Czytelnia Książek WNEiZ (Reklama)
Warszawa :
Szkoła Główna Handlowa,
2006.
176 s. : wykr. ; 24 cm.
6
brak wypożyczeń
Bibliogr.
83-7378-189-7
659.1:316.77:366.1
294 (to nie jest sygnatura)





Reklama. Środki reklamy.
Zachowanie się konsumeta. Zachowanie się robiącego zakupy. Edukacja konsumenta.
Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
W Wypożyczalnia Biblioteki Głównej (WM.5190) krótkoterminowe 11/06/2016 2000200051909 Zamów
W Wypożyczalnia Biblioteki Głównej (WM.5189) krótkoterminowe 21/05/2013 2000200051893 Zamów
W Wypożyczalnia Biblioteki Głównej (WM.5188) krótkoterminowe 31/01/2012 2000200051886 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9071)
Czytelnia WZiEU : Reklama
Nocne 13/05/2011 2001200090714 -
H Biblioteka Humanistyczna (H.15230) Tylko na miejscu 18/10/2006 2002600152309 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70565)
Czytelnia Książek WNEiZ : Reklama
Nocne 09/11/2015 2001000705658 -
Rekord: