BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Podstawy marketingu

: studia przypadków
Hauke, Aleksandra
Aleksandra Hauke, Milena Ratajczak
Poznań
Wydaw. Akad. Ekonom. w Poznaniu
2006
74 s. wykr. 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1427-1117 nr 198)
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1427-1117 198)
1
brak wypożyczeń
Bibliogr.
978-83-7417-217-2
339138
3165 (to nie jest sygnatura)





Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70351) Nocne 20/03/2012 2001000703517 -
Rekord:
ISBN: