BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ilościowe i jakościowe metody badania rynku

: pomiar i jego skuteczność
red. nauk. Józef Garczarczyk
Poznań
Wydaw. AE w Poznaniu
2006
237 s. wykr. 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1641-2168 71)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1641-2168 71)
1
brak wypożyczeń
Materiały z IX Warsztatów Metodologicznych pt. "Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność", 12 maja 2005 r., Poznań.
Summ.
978-83-7417-169-4
339.13:519.2+510.6](061)
3248 (to nie jest sygnatura)





Rachunek prawdopodobieństwa. Statystyka matematyczna. Analiza statystyczna. Rachunek wyrównawczy. Teoria błędów.
Logika matematyczna.
Rynek. Analiza rynku. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd.).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (E.70388)
Syg.EC. 49338
Tylko na miejscu 17/01/2007 2001000703883 -
Rekord:
ISBN: