KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ilościowe i jakościowe metody badania rynku : pomiar i jego skuteczność /

pomiar i jego skuteczność /
red. nauk. Józef Garczarczyk.
Poznań :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2006.
237 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1641-2168 71)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1641-2168 ; 71)
Streszcz. ang. przy art.
978-83-7417-169-4
339.13:519.2+510.6](061)




Rynek. Analiza rynku. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd.).

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metody statystyczne.
Badania marketingowe.
metody statystyczne.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70388 EC. 49338 Tylko na miejscu 17/01/2007 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: