BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie marką

: jak wypromować rozpoznawalną markę
PRINGLE, HAMISH
Hamish Pringle, William Gordon ; przeł. Wanda Grajkowska
Czytelnia Książek WNEiZ (Marketing), Czytelnia WZiEU (Marka), Wypożyczalnia WZiEU (W-Marka), Dublety WZiEU
Poznań
"Rebis"
cop. 2006
392 s. il. 23 cm.
4
brak wypożyczeń
Bibliogr. Ind.
83-7301-674-0
339.138:339.166.5
476 (to nie jest sygnatura)





Handel dobrami niematerialnymi, własnością intelektualną. Handel patentami, znakami towarowymi, prawami autorskimi. Transfer technologii. Obrót myślą techniczną.
Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4435)
Dublety WZiEU :
wypożyczona 10/06/2009 27/05/2009 2001300044358 Zarezerwuj
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.4389)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Marka
krótkoterminowe 25/02/2013 2001300043894 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9248)
Czytelnia WZiEU : Marka
Nocne 30/06/2010 2001200092480 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70158)
Czytelnia Książek WNEiZ : Marketing
Nocne 03/01/2011 2001000701582 -
Rekord: