KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek : koncepcja marketingowa /

koncepcja marketingowa /
Oczkowska, Renata.
Renata Oczkowska.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Kraków :
Wydaw. AE,
2005.
291 s. : wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna,Monografie ISSN 0209-1674 nr 164)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 0209-1674 ; nr 164)
Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez AE w Krakowie w serii specjalnej Zeszytów Naukowych s. 284-291.
Bibliogr. s. [266]-277.
Streszcz. ang.
83-7252-246-4
334.726:339.138:339.727]"2001/...":338.22(438)"1989/..."




Przedsiębiorstwa międzynarodowe. Przedsiębiorstwo zagraniczne. Przedsiębiorstwo polonijne.

 



Alianse strategiczne (biznes).
Marketing.
Polska.
Przedsiębiorstwa joint venture
Przedsiębiorstwa joint venture -- Polska.
Przedsiębiorstwa joint venture.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.92507 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 19/10/2011 Zamów
BE E.69775 Ec.2046 Tylko na miejscu 27/10/2006 -
Na miejscu
Rekord: