BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek

: koncepcja marketingowa
OCZKOWSKA, RENATA
Renata Oczkowska
Kraków
Wydaw.AE w Krakowie
2005
291 s. wykr. 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie Seria SpecjalnaMonografie ISSN 0209-1674 nr 164)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie 0209-1674 nr 164)
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. Summ.
83-7252-246-4
334.726:339.138:339.727]"2001/...":338.22(438)"1989/..."
702 (to nie jest sygnatura)





Polityka gospodarcza Polski.
Obrót kapitałowy.Międzynarodowy rynek kapitałowy. Import i eksport kapitału. Inwestycje zagraniczne. Inwestycje za granicą.
Marketing.
Przedsiębiorstwa międzynarodowe. Przedsiębiorstwo zagraniczne. Przedsiębiorstwo polonijne.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
S Wypożyczalnia Biblioteki Ekonomicznej (S.92507) krótkoterminowe 19/10/2011 2001100925079 Zamów
Ec Czytelnia Czasopism Bibl.Ekonom. (E.69775)
Syg.Ec.2046
Tylko na miejscu 27/10/2006 2001000697755 -
Rekord: