BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe podmiotów w regionie

red. nauk. Jan Karwowski ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu, Polska Akademia Nauk. Oddział Gdańsk. Sekcja Organizacji i Zarządzania
Czytelnia WZiEU (Strategie marketingowe)
Szczecin :
Wydawnictwo printshop Artur Piskała,
2006. -
240 s. : wykr. ; 25 cm.
2
brak wypożyczeń
Summ.
83-60397-07-4
339.138:332.14](438)
984 (to nie jest sygnatura)





Marketing regionalny. Marketing terytorialny. -- (Polska).
Marketing regionalny. Marketing terytorialny.
(Polska).
(Polska).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.11994)
Czytelnia WZiEU : Strategie marketingowe
Nocne 25/06/2012 2001200119941 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70259) Depozyt 04/01/2011 2001000702596 -
Rekord: