BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing a aktywność regionów

red. nauk. Jan Karwowski ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu. Polska Akademia Nauk. Oddział Gdańsk. Sekcja Organizacji i Zarządzania
Czytelnia Książek WNEiZ (Marketing), Czytelnia Książek WNEiZ (Konferencje)
Szczecin :
Wydawnictwo printshop Artur Piskała,
2006. -
236 s. : wykr. ; 25 cm.
2
brak wypożyczeń
Summ.
83-60397-06-6
339.138:332.14:352/353](438)
986 (to nie jest sygnatura)





Organy administracji pierwszego i średniego stopnia. Samorząd terytorialny. Administracja terenowa.
(Polska).
Organy administracji pierwszego i średniego stopnia. Samorząd terytorialny. Administracja terenowa. -- (Polska).
Marketing regionalny. Marketing terytorialny.
Marketing regionalny. Marketing terytorialny. -- (Polska).
(Polska).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70261)
Czytelnia Książek WNEiZ : Konferencje
Nocne 04/01/2011 2001000702619 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70260)
Czytelnia Książek WNEiZ : Marketing
Nocne 19/02/2013 2001000702602 -
Rekord: