KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ostrowska, Izabela ((ekonomia).)

    Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska.
    Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010. 394 s. : il. kolor. ; 24 cm.
    (Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (862) 788)
    (Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 788)
    ISBN 978-83-7241-811-1


Lojalność wobec marki

   
TM.7950   
TM.7952   
TM.7953   
T.11350   
TM.7970   
TM.7971   
TM.7968   
TM.7969   
TM.7972   
TM.7951   
E.77572        UKD: 339.138:330.567.22:330.162:005.6:005.336.1]-057.187