Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki / / [redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś].
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015.
424 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, ISSN 1509-0507 ; nr 41, t. 1)
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 875) (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 41, t. 1)
W serii gł. ISSN 1640-6818: nr 875.
Branding (marketing).
Wizerunek przedsiębiorstwa.
Tc.3593
Cg.37032
UKD: 339.138:339.138:004.738.5