KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Chrąchol-Barczyk, Urszula.

    Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
    Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2016. 333 s. : il. ; 24 cm.
    (Seria: Zarządzanie, Marketing)
    (Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck)
    ISBN 978-83-255-8199-2     ISBN 978-83-255-8200-5


Marketing
Kanały dystrybucji.
Zarządzanie produktem.
Preferencje konsumenta.

   
T.19526   
TM.13228   
TM.13229   
TM.13230   
TM.13231   
TM.13239   
TM.13240   
TM.13241   
TM.13453   
TM.13556   
TM.13557   
TM.14049   
TM.14209   
S.98252