KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Marketing terytorialny / / pod red. Tadeusza Markowskiego ; Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju. Wyd. 2.

    Warszawa : Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 2006. 220, [4] s. : il. ; 25 cm.
    (Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ; t. 116)
    (Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ISSN 0079-3507 t. 116)
   
Na s. red. ISSN Biuletynu Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju Polskiej Akademii Nauk: 0079-3493.    
Zawiera noty o aut.

    ISBN 83-89693-21-6


Marketing terytorialny.
Przemysł

   
Z.107445   
E.70782        UKD: 339.138:332.14