Oczkowska, Renata.
Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek : koncepcja marketingowa / / Renata Oczkowska.
Kraków : Wydaw. AE, 2005.
291 s. : wykr. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, ISSN 0209-1674 ; nr 164)
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Monografie ISSN 0209-1674 Seria Specjalna,)
Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez AE w Krakowie w serii specjalnej Zeszytów Naukowych s. 284-291.
ISBN 83-7252-246-4
Przedsiębiorstwa joint venture.
Przedsiębiorstwa joint venture
Alianse strategiczne (biznes).
Marketing.
E.69775
S.92507
UKD: 334.726:339.138:339.727]"2001/...":338.22(438)"1989/..."