KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Oczkowska, Renata.

    Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek : koncepcja marketingowa / / Renata Oczkowska.
    Kraków : Wydaw. AE, 2005. 291 s. : wykr. ; 24 cm.
    (Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, ISSN 0209-1674 ; nr 164)
    (Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Monografie ISSN 0209-1674 Seria Specjalna,)
   
Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez AE w Krakowie w serii specjalnej Zeszytów Naukowych s. 284-291.

    ISBN 83-7252-246-4


Przedsiębiorstwa joint venture.
Przedsiębiorstwa joint venture
Alianse strategiczne (biznes).
Marketing.

   
E.69775   
S.92507        UKD: 334.726:339.138:339.727]"2001/...":338.22(438)"1989/..."