KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing na rynku instytucjonalnym : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod red. Tomasza Gołębiowskiego ; [aut.] Ewa Baranowska-Prokop [et al.].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
2003.
411, [1] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 402-[412].
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, ale także dla menedżerów i pracowników służb handlowo-merketingowych przedsiębiorstw oraz instytucji non-profit.
83-208-1437-5
339.13:338.5:65.011




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing
Marketing -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.7247 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.7247
Nocne 07/02/2012 -
BE S.90386 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 12/05/2022 Zamów
BE S.90385 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 06/06/2011 Zamów
BE E.68635 Nocne 30/01/2009 -
Rekord: