KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wykorzystanie Internetu w marketingu /

red. nauk. Ewy Zeman-Miszewskiej ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Katowice :
Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2003.
509 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Ref. z międzynarodowego seminarium poświęconego wykorzystaniu Internetu w marketingu.
Tekst pol., częśc. ang., streszcz. ang. przy rozdz.
83-89072-07-6
339.13:004.738.52](061)




 



Marketing w Internecie -- konferencje.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.95439 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 05/07/2016 Zamów
BE E.69802 Nocne 14/04/2011 -
Rekord: