KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing w organizacjach non-profit /

Limański, Andrzej.
Andrzej Limański, Ireneusz Drabik.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Difin,
2007.
232 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 226-228.
Książka może być podręcznikiem dla studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.
978-83-7251-717-3
33.012.4:339.138](075.8)




Formy organizacji gospodarczych wg celów handlowych. Wolny rynek. Rynek kontrolowany. Protekcjonizm. Organizacje gospodarcze niedochodowe - "non profit".
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



aspekt ekonomiczny.
Marketing społeczny.
Towarzystwa niedochodowe
Towarzystwa niedochodowe -- aspekt ekonomiczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.15237 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.15237
krótkoterminowe 13/03/2024 Zamów
T T.9595 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.9595
Nocne 26/03/2013 -
BE E.70863 Nocne 16/12/2014 -
Rekord:
ISBN: