KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji /

metody, nowe technologie, obszary aplikacji /
red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2008.
458 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Spis treści również ang., streszcz. ang. i pol. przy rozdz.
978-83-208-1777-5
339.138(082.1)




Marketing. Badania marketingowe.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.95435 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 04/06/2018 Zamów
BE E.71680 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 03/02/2022 -
Rekord:
ISBN: