KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej /

trendy, strategie, instrumenty.
Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej /
[red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU , Wypożyczalnia WZiEU (W-Komunikacja marketingowa), Dublety WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2009.
700 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 559)
(Ekonomiczne Problemy Usług ISSN 1896-382X nr 42)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1640-6818 ; nr 559)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
Streszcz. Summ.
339.138:316.77
154813 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.8646)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Komunikacja marketingowa
miesięczne 16/01/2015 2001300086464 Zamów
TC Bibl. Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług-wydaw. ciągłe (Tc.2828)
Syg.Tc.3/559
Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Nocne 06/10/2010 2004200028282 -
Rekord: