KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta /

jak zrozumieć konsumenta /
Maison, Dominika.
Dominika Maison.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2010.
287 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. Ind.
978-83-01-16424-9
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9719 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.9719
miesięczne 06/07/2023 Zamów
T TM.9247 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.9247
krótkoterminowe 26/07/2022 Zamów
T T.11298 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.11298
Nocne 23/09/2021 -
BE E.72984 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 04/02/2014 -
Rekord:
ISBN: