KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy /

jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy /
The secret sales pitch :
Bullock, August.
August Bullock.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Reklama), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Reklama), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Reklama)
Gliwice :
Wydawnictwo Helion,
cop. 2008.
247 s. : il. ; 23 cm.
(Onepress Exclusive )
Na okł.: Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości. U dołu okł.: książka w kolorze.
Indeks.
Tł. z jęz. ang.
978-83-246-1390-8
659.1:366.1




Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.12515 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Reklama
TM.12515
Zaginiona 20/03/2024 -
T T.18906 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Reklama
T.18906
Nocne 16/06/2023 -
BE E.73298 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Reklama
Nocne 08/11/2011 -
Rekord:
ISBN: