KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe /

redakcja naukowa Wojciech Wrzosek ; aut. Radosław Baran [et al.].
Wyd. 2 zm.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2012.
280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i uczestników studiów podyplomowych, a także praktyków gospodarczych.
978-83-208-2007-2
339.138:658.1/.5:005.2](075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing strategiczny -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9371 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.9371
miesięczne 04/03/2024 Zamów
T TM.9067 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.9067
miesięczne 17/11/2023 Zamów
T TM.8756 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.8756
krótkoterminowe 09/06/2023 Zamów
T TM.10460 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.10460
miesięczne 06/07/2022 Zamów
T T.12015 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Strategie marketingowe
Nocne 07/01/2014 -
BE S.94487 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 22/07/2021 Zamów
BE S.94357 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 03/06/2013 Zamów
BE E.74277 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 20/03/2023 -
Rekord:
ISBN: