KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej /

Świerczyńska-Kaczor, Urszula.
Urszula Świerczyńska-Kaczor.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Informatyka), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing w internecie), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing w internecie), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Difin,
2012.
289 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 265-280.
Dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów.
978-83-7641-666-3
004.738.5:339.138




Internet.

 



Marketing -- aspekt społeczny.
Marketing w Internecie.
Społeczności internetowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9209 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w internecie
TM.9209
krótkoterminowe 27/03/2024 Zamów
T T.12565 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing w internecie
T.12565
Nocne 09/04/2024 -
BE GW.7182 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
004
miesięczne Zamów
BE GW.7181 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
004
miesięczne Zamów
BE E.74082 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Informatyka
Nocne 19/10/2013 -
Rekord:
ISBN: