Tytuł:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych /
Podtytuł:
trendy, strategie, instrumenty.
Wariant tytułu:
Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych
Część/tytuł:
Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych /
Odpowiedzialność:
[red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Na półce:
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Miejsce:
Szczecin :
Wydany przez :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
w roku:
2012.
Opis fizyczny:
500 s. :
il. ;
25 cm.
Seria:
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 712)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 26)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 26)
Szukaj w serii:
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Uwagi:
W serii gł.: nr 712.
Tekst w jęz. pol. lub ang. Streszcz art. pol. również w jęz. ang., art. ang również w jęz. pol.
UKD:
339.138:658.82:659:005.95/.96:330.162](082.1)