KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

International marketing in Europe /

ed. by Maja Szymura-Tyc ; [aut. Danuta Babińska et. al.].
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Anglojęzyczne)
Katowice :
University of Economics,
2012.
237 s. : il. ; 25 cm.
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach )
(Handbook )
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik dla studentów zarządzania, handlu międzynarodowego, miedzynarodowych stosunków ekonomicznych,
978-83-7246-754-6
339.5:339.138:005.2](4)(075.8)=111




Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła.
(Europa).
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).
=Język angielski.

 



Marketing strategiczny -- Europa -- podręczniki akademickie.
Rynki eksportowe -- Europa -- 1990- -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.74517 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Anglojęzyczne
krótkoterminowe 28/03/2023 Zamów
Rekord:
ISBN: