KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki /

Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości firmy
[redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Magdalena Brzozowska-Woś].
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2015.
424 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 875)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 41, t. 1)
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 41, t. 1)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
2
brak wypożyczeń
W serii gł. ISSN 1640-6818: nr 875.
Bibliogr. przy artykułach.
Część artykułów ang. Streszcz. ang., pol. przy artykułach.
339.138:339.138:004.738.5
202688 (to nie jest sygnatura)





Marketing. Badania marketingowe.

 



Branding (marketing).
Wizerunek przedsiębiorstwa.
Branding (marketing). -- 167688
167688

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TC Bibl. Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług-wydaw. ciągłe (Tc.3593) Tylko na miejscu 10/12/2015 2004200035938 -
Cg Czytelnia Bibl. Głównej (Cg.37032)
Syg.Cg.28260(Pdc)
Tylko na miejscu 10/12/2015 2003000370324 -
Rekord: