KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /

metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
PWN,
604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN )
(Marketing )
Bibliografia na stronach 595-[605].
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
978-83-01-18771-2


 



Badania marketingowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx003825723.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx003825723.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.20247 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.20247
wypożyczona 31/12/2024 23/03/2020 -
BE S.97625 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe Zamów
BE S.97624 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 28/07/2022 Zamów
BE E.77197 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 07/06/2021 -
Rekord:
ISBN: