KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze : praca zbiorowa /

podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze : praca zbiorowa /
pod kierunkiem Leszka Żabińskiego.
Katowice :
Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2004.
290 s. ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe / [Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego] )
Bibliogr. przy rozdz.
Spis treści również w jęz. ang.
83-7246-382-4
339.138:65.012




Marketing.

 



Marketing
Marketing -- zarządzanie.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70514 Nocne 11/05/2011 -
Rekord: