KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na potrzeby wyboru strategii rozwoju (za pomocą metody SWOT) : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod red. Leszka Żabińskiego ; [poszczególne rozdz. oprac. Katarzyna Bilińska-Reformat et al.] ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego.
Katowice :
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego,
1997.
102 s. : il. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania Marketingowego 1)
(Podstawy Zarządzania Marketingowego ; 1)
Bibliogr. s. 101-102.
83-87265-91-8
658.1/.5.012::66/69+65.012.4:332.1(438)"1989/..."




 



Planowanie strategiczne.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.66414 Nocne 30/06/2014 -
Rekord: