KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie promocji produktów komputerowych na tle rozwoju strategii marketingowych producentów krajowych i zagranicznych /

Sztangret, Izabela.
Izabela Sztangret.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2005.
277 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. s. 265-271.
83-7246-865-6
004:33.13:659




Informatyka i technika komputerowa.

 



Informatyka
Informatyka -- produkcja i handel.
Marketing strategiczny.
produkcja i handel.
Sprzedaż promocyjna.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.70604 Nocne 10/02/2007 -
Rekord: