KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą /

Beliczyński, Jan.
Jan Beliczyński.
Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Media 18/3), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Reklama)
Kraków :
Antykwa,
1999.
258 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 233-242.
Dla studentów uczelni ekonomicznych kierunku zarządzania i marketingu oraz kierunków ekonomicznych w innych uczelniach.
83-87493-75-9
316.77:659.3:659.1.01




Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna.

 



Mass media.
Planowanie mediów.
Reklama
Reklama -- zarządzanie.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.5070 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Reklama
T.5070
Nocne 06/12/2022 -
BE S.86456 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Media 18/3
miesięczne 10/03/2020 Zamów
BE E.67084 Nocne 17/04/2007 -
Rekord: