KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /

podstawowe metody i obszary zastosowań /
pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; autrzy poszczególnych rozdziałów: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski, Witold Kowal, Barbara Iwankiewicz-Rak.
Wydanie 3.
Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Wrocław :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego,
1999.
361, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 359-[362].
Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i pracowników przedsiębiorstw którzy w swojej pracy muszą kierować się zasadami marketingu.
83-7011-239-0




 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- podręczniki.
podręczniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.2095 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.2095
miesięczne 21/03/2022 Zamów
BE S.85842 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
miesięczne 29/05/2019 Zamów
BE S.85841 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
miesięczne 01/06/2011 Zamów
BE E.66731 Nocne 10/06/2014 -
Rekord: