KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /

analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
Pomykalski, Andrzej (1941- ).
Andrzej Pomykalski.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
INFOR,
cop. 2001.
261 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing w Praktyce )
(Marketing w Praktyce )
Bibliogr. s. 251-254.
83-88663-14-3
339.138(075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing strategiczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.5658 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
T.5658
miesięczne 03/03/2023 Zamów
T T.5657 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
Zaginiona 15/07/2019 -
T T.5656 miesięczne 14/04/2012 Zamów
T T.5655 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
Zaginiona 28/05/2014 -
T T.5654 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Strategie marketingowe
Nocne 14/01/2013 -
BE S.88158 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
miesięczne 19/12/2022 Zamów
BE E.67833 Nocne 13/11/2013 -
Rekord: