|
Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
|
|
analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
|
|
Pomykalski, Andrzej
(1941- ).
|
|
Andrzej Pomykalski. |
|
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
|
|
Warszawa :
|
|
INFOR,
|
|
cop. 2001.
|
|
261 s. :
il. ;
24 cm.
|
|
(Marketing w Praktyce )
(Marketing w Praktyce )
|
|
Bibliogr. s. 251-254.
|
|
83-88663-14-3
|
|
339.138(075.8) |
|
|