KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : metody i techniki /

metody i techniki /
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Stanisław Kaczmarczyk.
Wyd. 3 zm.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2), Czytelnia ul. Cukrowa 8
Warszawa :
Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
2002.
409 s. : wykr., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 397-400. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menedżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych i badań rynku.
83-208-1359-X
339.138.01




 



Badania marketingowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.6634 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.6634
miesięczne 17/01/2019 Zamów
T T.6633 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.6633
miesięczne 15/04/2019 Zamów
T T.6389 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
T.6389
miesięczne 17/02/2021 Zamów
T T.6388 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.6388
Nocne 30/10/2012 -
BG Z.102989 Z.102989 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BE S.89264 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
miesięczne 16/08/2018 Zamów
BE E.68187 Nocne 10/06/2014 -
Rekord: