KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie /

pod red. Jolanty Mazur ; [autorzy] Jolanta Mazur, Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Marzanna Witek-Hajduk, Teresa Dudzik, Andrzej Sznajder, Elżbieta Duliniec, Ewa Baranowska, Jacek Miroński.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Difin,
2002.
351 stron : ilustracje ; 23 cm.
Autorzy według strony redakcyjnej.
Bibliografia na stronach 342-351.
83-7251-250-7
658.1/.5.01:339.13




 



Marketing
Marketing -- podejmowanie decyzji.
Marketing -- zarządzanie.
podejmowanie decyzji.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.241 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.241
miesięczne 13/05/2021 Zamów
T TM.15564 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.15564
miesięczne Zamów
T T.6910 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.6910
Nocne 28/06/2011 -
BE S.91305 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 25/05/2016 Zamów
BE S.91304 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 06/03/2023 Zamów
BE S.90911 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 03/04/2019 Zamów
BE E.68958 Nocne 27/02/2017 -
Rekord: