KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing marki : w jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki /

w jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki /
Brand marketing book
Marconi, Joe.
Joe Marconi ; [tł. Marcin Awdziej].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marka), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
K. E. Liber,
2002.
XIV, 225 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
83-88170-45-7
339.138:659:65.011




Marketing. Badania marketingowe.

 



Branding (marketing).
Marketing strategiczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.391 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marka
TM.391
krótkoterminowe 11/01/2022 Zamów
T T.7085 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marka
T.7085
Nocne 07/05/2012 -
BE S.90881 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 14/03/2022 Zamów
BE E.68937 Nocne 27/09/2013 -
Rekord: