Kotler, Philip (1931- ). ( w 62 rekordach )
Tropy:
Kotler, Philip C.
Kotler, Filip.
Kotler, Ph.
Źródło:
Marketing / Philip Kotler. - Warszawa, 1994.
LCN'1996
Kp. Nadanie Philipowi Kotlerowi tytułu doktora honoris causa Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 3 października 1998 r. - Kraków, 1998.
Marketing nie stoi w miejscu / Philip C. Kotler, Dipak C. Jain and Suvit Maesincee. - Warszawa, 2002.
Kp. Upravlenie marketingom / Filip Kotler. - Moskva, 1980.
Le marketing du nouveau produit : stratégie de croissance recherche et sélection de concepts positionnement, tests et plans de lancement / J. Habib, J.-Ph. Rensonnet. - Paris, 1981.
Rekordy KHW:
Kotler, Philip (1931- ). (ang.) Marketing management
Kotler, Philip (1931- ). (ang.) Marketing in the public sector
Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing 4.0
Kotler, Philip (1931- ). (niem.) Marketing management
Kotler, Philip (1931- ). (fr.) Marketing management
Kotler, Philip (1931- ).
Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Kotler on marketing
Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing management
Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing 5.0
Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing
Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Strategic marketing for health care organizations
Opisy bibliograficzne:
Analytical marketing / Kotler, Philip
Broadening the concept and applications of marketing / Kotler, Philip
Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip
Creating and managing the product mix / Kotler, Philip
Dobro popłaca! : inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy... a zyski rosną / Kotler, Philip
Drucker o marketingu : nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu / Cohen, William A.
Drucker on marketing : lessons from the world's most influential business thinker / Cohen, William A.
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / KOTLER, PHILIP
Globalization and international marketing competition / Kotler, Philip
Improving the role and practice of marketing / Kotler, Philip
Innowacyjność przepis na sukces : model "od A do F" / Trías de Bes, Fernando
Internal marketing, research approach, and other works / Grönroos, Christian
Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki / Kotler, Philip
Kotler o marketingu : jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach / Kotler, Philip
Le marketing. Kotler, Philip
Le marketing. Kotler, Philip
Managerial marketing : current thought / Sheth, Jagdish N.
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / KOTLER, PHILIP
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
Marketing : podręcznik europejski /
Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
Marketing / Kotler, Philip
Marketing / Kotler, Philip
Marketing / Kotler, Philip
Marketing / Kotler, Philip
Marketing / Kotler, Philip
Marketing 3.0 : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek! / Kotler, Philip
Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / Kotler, Philip
Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip
Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip
Marketing in the new economy / Kotler, Philip
Marketing in the public sector : a roadmap for improved performance / Kotler, Philip
Marketing lateralny / KOTLER, PHILIP
Marketing management : analysis, planning, and control / Kotler, Philip
Marketing management : analysis, planning, and control / Kotler, Philip
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Kotler, Philip
Marketing management / Kotler, Philip
Marketing management / Kotler, Philip
Marketing management / Kotler, Philip
Marketing management /
Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego / Kotler, Philip
Marketing nie stoi w miejscu : nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę / Kotler, Philip
Marketing od A do Z / Kotler, Philip
Marketing places : attracting, investment, industry and tourism to cities, states and nations / Kotler, Philip
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej / Kotler, Philip
Marketing theory and orientations / Kotler, Philip
Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip
Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Kotler, Philip
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip
Principles of marketing Kotler, Philip
Przez marketing do wzrostu : 8 zwycięskich strategii / Kotler, Philip
Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej / Kotler, Philip
Social marketing : influencing behaviors for good / Kotler, Philip
Strategic marketing / Kotler, Philip
Strategic marketing for nonprofit organizations / Andreasen, Alan R.
The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge / Harris, Thomas L.
The social and ethical side of marketing / Kotler, Philip
Zarządzanie marką w segmencie B2B / Kotler, Philip