KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kotler, Philip (1931- ). ( w 62 rekordach )


  1. Kotler, Philip C.
  2. Kotler, Filip.
  3. Kotler, Ph.
  1. Marketing / Philip Kotler. - Warszawa, 1994.
  2. LCN'1996
  3. Kp. Nadanie Philipowi Kotlerowi tytułu doktora honoris causa Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 3 października 1998 r. - Kraków, 1998.
  4. Marketing nie stoi w miejscu / Philip C. Kotler, Dipak C. Jain and Suvit Maesincee. - Warszawa, 2002.
  5. Kp. Upravlenie marketingom / Filip Kotler. - Moskva, 1980.
  6. Le marketing du nouveau produit : stratégie de croissance recherche et sélection de concepts positionnement, tests et plans de lancement / J. Habib, J.-Ph. Rensonnet. - Paris, 1981.
  1. Kotler, Philip (1931- ). (ang.) Marketing management
  2. Kotler, Philip (1931- ). (ang.) Marketing in the public sector
  3. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing 4.0
  4. Kotler, Philip (1931- ). (niem.) Marketing management
  5. Kotler, Philip (1931- ). (fr.) Marketing management
  6. Kotler, Philip (1931- ).
  7. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Kotler on marketing
  8. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing management
  9. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing 5.0
  10. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Marketing
  11. Kotler, Philip (1931- ). (pol.) Strategic marketing for health care organizations
  1. Analytical marketing / Kotler, Philip
  2. Broadening the concept and applications of marketing / Kotler, Philip
  3. Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Kotler, Philip
  4. Creating and managing the product mix / Kotler, Philip
  5. Dobro popłaca! : inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy... a zyski rosną / Kotler, Philip
  6. Drucker o marketingu : nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu / Cohen, William A.
  7. Drucker on marketing : lessons from the world's most influential business thinker / Cohen, William A.
  8. Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / KOTLER, PHILIP
  9. Globalization and international marketing competition / Kotler, Philip
  10. Improving the role and practice of marketing / Kotler, Philip
  11. Innowacyjność przepis na sukces : model "od A do F" / Trías de Bes, Fernando
  12. Internal marketing, research approach, and other works / Grönroos, Christian
  13. Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki / Kotler, Philip
  14. Kotler o marketingu : jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach / Kotler, Philip
  15. Le marketing. Kotler, Philip
  16. Le marketing. Kotler, Philip
  17. Managerial marketing : current thought / Sheth, Jagdish N.
  18. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
  19. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
  20. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / KOTLER, PHILIP
  21. Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip
  22. Marketing : podręcznik europejski /
  23. Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
  24. Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
  25. Marketing / Kotler, Philip
  26. Marketing / Kotler, Philip
  27. Marketing / Kotler, Philip
  28. Marketing / Kotler, Philip
  29. Marketing / Kotler, Philip
  30. Marketing 3.0 : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek! / Kotler, Philip
  31. Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / Kotler, Philip
  32. Marketing 4.0 : era cyfrowa / Kotler, Philip
  33. Marketing 5.0 : technologie next tech / Kotler, Philip
  34. Marketing in the new economy / Kotler, Philip
  35. Marketing in the public sector : a roadmap for improved performance / Kotler, Philip
  36. Marketing lateralny / KOTLER, PHILIP
  37. Marketing management : analysis, planning, and control / Kotler, Philip
  38. Marketing management : analysis, planning, and control / Kotler, Philip
  39. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Kotler, Philip
  40. Marketing management / Kotler, Philip
  41. Marketing management / Kotler, Philip
  42. Marketing management / Kotler, Philip
  43. Marketing management /
  44. Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego / Kotler, Philip
  45. Marketing nie stoi w miejscu : nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę / Kotler, Philip
  46. Marketing od A do Z / Kotler, Philip
  47. Marketing places : attracting, investment, industry and tourism to cities, states and nations / Kotler, Philip
  48. Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej / Kotler, Philip
  49. Marketing theory and orientations / Kotler, Philip
  50. Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip
  51. Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Kotler, Philip
  52. Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip
  53. Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip
  54. Principles of marketing Kotler, Philip
  55. Przez marketing do wzrostu : 8 zwycięskich strategii / Kotler, Philip
  56. Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej / Kotler, Philip
  57. Social marketing : influencing behaviors for good / Kotler, Philip
  58. Strategic marketing / Kotler, Philip
  59. Strategic marketing for nonprofit organizations / Andreasen, Alan R.
  60. The marketer's guide to public relations : how today's top companies are using the new PR to gain a competitive edge / Harris, Thomas L.
  61. The social and ethical side of marketing / Kotler, Philip
  62. Zarządzanie marką w segmencie B2B / Kotler, Philip