KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Kompendium wiedzy o marketingu /

redakcja naukowa Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; autorzy Ewa Jerzyk, Aleksandra Kaniewska-Sęba, Maciej Koczerga, Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak, Bogna Pilarczyk, Ireneusz Rutkowski, Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing), Dublety WZiEU
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2006.
356, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Kompendium Wiedzy o... )
(Kompendium Wiedzy o ... )
Bibliografia na stronach 345-350. Indeks.
Podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących zapoznać się z tematyką związaną z marketingiem.
83-01-14837-3
339.138(07)




Marketing.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 



Marketing -- podręczniki.
Marketing
podręczniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Biblioteka WEFiZ (TM.4711)
Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
miesięczne 21/04/2022 2001300047113 Zamów
TM Biblioteka WEFiZ (TM.4569)
Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
krótkoterminowe 21/05/2022 2001300045690 Zamów
T Biblioteka WEFiZ (T.9290)
Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
Nocne 11/04/2012 2001200092909 -
Rekord: