|
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku. Cz. 2 /
|
|
trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
|
|
Cz. 2 /
|
|
redakcja naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. |
|
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing), Dublety WZiEU
|
|
Szczecin :
|
|
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
|
|
2005.
|
|
Strony [2], 419-785 :
ilustracje ;
24 cm.
|
|
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 414)
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 1640-6818 ; nr 414)
|
|
Na grzbiecie podtytuł: rola mediów w kreowaniu wizerunku.
Bibliografia przy niektórych pracach.
Tekst częściowo angielski, niemiecki. Streszczenia angielskie przy pracach.
|
|
|