KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Sprzedaż konsumencka w teorii i praktyce :

problemy węzłowe /
redakcja Monika Jagielska, Elżbieta Sługocka-Krupa, Krzysztof Podgórski, Rafał Biskup.
Warszawa :
Wydawnictwo C. H. Beck,
2016.
XVI, 248 s. ; 24 cm.
1
brak wypożyczeń
Streszcz. ang przy rozdz.
978-83-255-8409-2
346.54(438)(061)
205089 (to nie jest sygnatura)





Przepisy dotyczące rynku i produkcji. Promocja biznesu. Postęp naukowo-techniczny. Jakość produkcji i usług. Gwarancje. Marketing. Konkurencja. Monopole. Prawo antymonopolowe. Ochrona konsumentów. Fuzje przedsiębiorstw.
(Polska).
(Wydawnictwa odnoszące się do konferencji, zjazdów itd. Sprawozdania z konferencji).

 



prawa.
Konsumenci
377118
Sprzedaż -- prawo.
prawo.
Sprzedaż
Konsumenci -- prawa. -- 377118

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
SA Biblioteka Wydz. Prawa i Administracji (SA.23904)
Syg.SA.23904
Tylko na miejscu 10/05/2016 2002000239044 -
Rekord:
ISBN: