KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Codzienny czas w szkole : fenomenograficzne studium doświadczeń nauczycieli /

fenomenograficzne studium doświadczeń nauczycieli /
Korzeniecka-Bondar, Alicja.
Alicja Korzeniecka-Bodnar.
Wydanie I.
Kraków :
Impuls,
2018.
290 stron ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 263-288.
978-83-8095-523-3


 



1990-.
aspekt społeczny.
Czas
Czas -- aspekt społeczny.
Godziny pracy
Godziny pracy -- Polska -- 1990-.
Nauczyciele
Nauczyciele -- Polska -- postawy -- 1990-.
Nauczyciele -- praca -- Polska -- 1990-.
Polska
postawy
praca

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BNS HM.2756 Do odbioru -
BNS H.31779 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: