KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Widoczne uczenie się dla nauczycieli : jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się /

jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się /
Visible learning for teachers :
Hattie, John (1950- ).
John Hattie ; [przekład Zofia Janowska, współpraca Magdalena Pater].
BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika
Warszawa :
Centrum Edukacji Obywatelskiej,
2015.
392 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się )
(Biblioteka Szkoły Uczącej Się )
Bibliogr. 303-312. Indeksy.
978-83-64602-52-8


 



Efektywność kształcenia.
Komunikacja wizualna w nauce.
Psychologia uczenia się.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.124512 BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika :
Tylko na miejscu 31/03/2021 -
Na miejscu
BG WM.26705 miesięczne Zamów
Rekord:
ISBN: