KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
    Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016. 446 s. : il. ; 25 cm.
    (Marketing i Zarządzanie, ISSN 2450-775X ; nr 3(44) 2016)
    (Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X nr 3(44) 2016)
   
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.    
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).


Marketing
Marketing
Marketing usług.
Postawy konsumentów.

   
Tc.3757   
Cg.37096        UKD: 339.13