KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Kompendium wiedzy o marketingu / / redakcja naukowa Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; autorzy Ewa Jerzyk, Aleksandra Kaniewska-Sęba, Maciej Koczerga, Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak, Bogna Pilarczyk, Ireneusz Rutkowski, Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński. Wydanie pierwsze.

    Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. 356, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
    (Kompendium Wiedzy o ...)
    (Kompendium Wiedzy o...)
    ISBN 83-01-14837-3     ISBN 978-83-01-14837-9


Marketing

   
TM.4569   
TM.4711   
T.9290        UKD: 339.138(07)