020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
9788372465887
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
SZCZ U/DL
SZCZ U/DL
SZCZ U/MS
041 -Język dokumentu [0, ]
polski
044 -Kraj miejsca wydania [ , ]
Polska
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
Książka
920 -ISBN [ , ]
978-83-7246-588-7
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [0,0]
Strategie marketingowe na wybranych rynkach :
aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa /
pod red. Krystyny Śliwińskiej.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2009.
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
133 s. :
il. ;
24 cm.
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]
1138
Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
Bibliogr.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
UDC-P058
3296
339.138
Marketing. Badania marketingowe.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
UDC-P058
2942
33.012.4
Formy organizacji gospodarczych wg celów handlowych. Wolny rynek. Rynek kontrolowany. Protekcjonizm. Autarkia. Gospodarcza samowystarczalność. Organizacje gospodarcze niedochodowe – ”non profit”.