4276 (to nie jest sygnatura)
|
003 -Nazwa inst., której nr kontr. jest w polu 001 [,]
|
NUKAT
|
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
|
20230511015200.0
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
TOR U/PDJR
|
|
TOR U/PDJR
|
|
TOR U/AP
|
|
POZN U/GZs
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
Książka
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [0,0]
|
Praca wychowawcza w domach dziecka :
|
|
odczyty pedagogiczne /
|
|
pod red. Julii Prokopowicz ; Instytut Pedagogiki.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Warszawa :
|
|
Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych,
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
143, [1] s. ;
|
336 -Typ zawartości [ , ]
|
Tekst
|
|
txt
|
|
rdacontent
|
337 -Typ mediów [ , ]
|
Bez urządzenia pośredniczącego
|
|
rdamedia
|
338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]
|
Wolumin
|
|
rdacarrier
|
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]
|
Z Przodujących Doświadczeń Pedagogicznych
|
830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]
|
Z Przodujących Doświadczeń Pedagogicznych
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
UDC-P022
|
|
364.65-053.2
|
|
Opieka nad dziećmi. Dzieci bezdomne. Domy dziecka. Sierocińce. Izby dziecka. Pogotowie opiekuńcze.
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
UDC-P022
|
|
37.018
|
|
Podstawowe formy wychowania i kształcenia.
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
UDC-P022
|
|
37.015.3
|
|
Psychologia pedagogiczna. Psychologia wychowawcza.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Domy dziecka.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Socjalizacja.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Dzieci
|
|
opieka instytucjonalna.
|
980 -Symbol UKD [ , ]
|
364.65-053.2:37.018:37.015.3
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Prokopowicz, Julia.
|
|
Red.
|
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
|
Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych.
|
Egz.
Sygnatura
|
Status udost.
|
Lokalizacja
|
Data inwentaryzacji
|
Numer inwentarzowy
|
| 1 | BNS | 2007-05-18 | Pd.18380 |
| 1 | BNS | 2007-05-18 | Pd.18381 |
|