KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe na rynku business-to-business /

Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk.
Czytelnia Książek WNEiZ (Badania marketingowe), Czytelnia WZiEU (Badania marketingowe)
Kraków :
Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych,
2006.
320 s. : il. ; 24 cm.
2
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. 309-315. Indeks.
Dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzytywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach oraz dla studentów do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.
83-7484-015-3 :
339.138(075.8)
744 (to nie jest sygnatura)





Marketing.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



informatyka.
Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe
metodologia.
Komunikacja marketingowa.
Marketing -- informatyka.
Polska.
Badania marketingowe.
Badania marketingowe -- Polska.
Marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9118)
Czytelnia WZiEU : Badania marketingowe
Nocne 06/11/2015 2001200091186 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.70219)
Czytelnia Książek WNEiZ : Badania marketingowe
Nocne 04/04/2011 2001000702190 -
Rekord: